Adventní bilance...

čtvrtek 15. prosince 2016

autor: Feline Artisan
Tak už zase (pánbůh zaplať) běhám.
(Tedy pokud si nezapomenu vzít boty, jako třeba dnes.)

S holkami jsme zaskočili do kina na kritikou ztrhaného Anděla Páně 2. Jelikož jsem neočekával americký velkofilm, ani zápletku hodnou severské detektivky, ale pohádku, kde dobro vítězí nad zlem, byl jsem plně spokojen.

Čekání na kino si krátíme krátkou procházkou po tržišti na náměstí, kde se čas zastavil v lednu 1990 a od mých klukovských let se tu nezměnilo vůbec nic:
Bodrý chlapík v kulichu vábí kolemjdoucí muže na zbrusu novou leštěnku na lak auta, jejíž nevídané účinky demonstruje na kapotě zaparkovaného vozu. Postarší paní nabízí kousavé svetry nadměrných velikostí, z grilovaných párků odkapává omastek do ohně a halí celé náměstí do šedobílé mlhy. Zlatým hřebem skanzenu je umělý penis trčící z šedivých tepláků navlečených na figuríně před stánkem s šusťákovými bundami. Jediné, co mi chybělo, byli zlatem ověšení hráči skořápek. Škoda, možná bych si z nostalgie vsadil!

V příštím životě chci být náš kocour. Celé noci někde lítá a den prospí v mojí posteli. Budí se jen na maso nebo smetanu. Jestli existuje reinkarnační pořadník, rád bych se tam zapsal...

Čas nějak hrozně pádí. Ježíšek za dveřmi, volby na dohled, zima na krku a naše dcera má první podprsenku. To nezastavíš...

15 komentářů :

  1. Tome,mate krasny adventni cas :-) A ja jsem se moc pobavila..Krasne dny i nadale!Katka

    OdpovědětVymazat
  2. To je ŽIVOT Tome :-) V téhle uspěchané době jsem se fakt zasmála ... Hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím,už jsem potřebovala pročítat tvá slova,vždy mne rozesměješ.....děkuji))))).Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  4. Vtipné a trefné jako vždycky, Tome:-) Špetka Tvého nadhledu by bodla každý den...:-)
    H.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi Tome skvělej, tvoje předvánoční shrnutí mne rozesmálo ....díky moc fajn

    OdpovědětVymazat
  6. Zasmala jsem se od srdce,Diky.
    Atka

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem se pobavila, díky, Tome. Ilona

    OdpovědětVymazat