leden...

sobota 14. ledna 2017

...v plném proudu!

zdroj: Pinterest
Nikdy jsem zimu moc nemusel. Vnímal jsem ji jako období, kdy se blbě běhá a nedá se jezdit na skútru. V lednu už jsem se těšil na duben a hypnotizoval kalendář v naději, že se o pár stránek pootočí. Letos se ale něco stalo. Užívám si všechno, co jsem dříve nenáviděl:
- bílé fleky od posypové soli na nohavicích
- pletenou čepici, která kouše
- styl běhu, kdy po dvou krocích vpřed následuje sklouznutí o jeden vzad
- zaparkovaný skútr, který chodím pravidelně poplácat po sedle
- cestování ve zpožděném a přetopeném vlaku s jazzovou stanicí na uších a knížkou v ruce
- užívám si mráz
- užívám si brzké stmívání
- a navíc jsem zjistil, že sníh perfektně čití boty. Je takový... očistný!

Je to pro mne velký průlom, protože počínaje letoškem už neexistuje část roku, kterou bych neměl rád.

A co jinak?

- čtu Praha noir (recenze již brzy!)
- po dlouhé době zase sýrařím
- koukám na Jobse
- a v mezičasech měním poblité povlečení (děti si přehazují střevní virózu)

Jo a abych nezapomněl: Dneska je tomu 39 let, co Johnny Rotten ze Sex Pistols prohlásil větu "Taky jste se někdy cítili podvedení? Dobrou noc..." a svým následným odchodem z pódia (a taky z kapely) udělal tečku za krátkou a neopakovatelnou érou opravdového PUNKu...

Ačkoliv... punk's not dead! Tak "dobrou noc".





9 komentářů :

  1. Ahoj Tom. Cakala som na tvoj prispevok a cakanie som si kratila prezeranim starsich prispevkov. Sama pre seba som to zhrnula, ze na tvojom blogu je dobre citanie. Zelam skore uzdravenie deti a dufam, ze si s Moncou nezacnete tiez prehadzovat daku tu virozu.Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé! Další připomenutí toho, aby si člověk uvědomil, že nám bude lépe, když i v tom, co nemáme zrovna v oblibě si nejdeme něco hezkého.
    H.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem na to přišla asi tak před 3 lety, když jsem začala plnit předsevzetí a každý den nachodila 10 000 kroků. Do té doby jsem podzim a zimu nemusela vůbec. A teď si říkám denně, že je na světě krásně i když prší, chumelí, mrzne, fouká... Škoda, že jsem si to nemyslela už ve 20. Mějte se krásně! Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Zima je fajn. Má se odpočívat, co nejvíce spát,číst, pokud možno lebedit si u krbu, koukat třeba na Přátele(jako já),pít grog,svař.víno či zázvorový čaj a pohoda,klid! Když můžou spát a odpočívat zvířátka,proč ne my - aspoň trochu. A když je nasněženo tak je to paráda. Je leden - tak má být snad zima! Dost mě vytáčí jak pořád slyším o kalamitě(!!!), když napadne 4cm sněhu a když fouká.To je ono ,tak to má být !!:):).
    Tak krásnou zimu všem.
    Katka z Km

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo JO, taky se ve mě probouzí medvěd ,který se nečekaně probudíl v zimě. Dá si něco dobrého, a zaleze do pelíšku. Jsme přece součástí přírody tak máme taky zimní rytmus, ač se ho snažíme obelstít a on nás vždy dožene. Mě se to teď taky líbí, uplně se telelím, knížka čaj, dobrý grog,sekání s příteli, kdy jindy po celý rok je toto možné.
      Vždyť je leden tak ať mrzne. Uzíjte si to.
      Dada

      Vymazat
  5. Prominte mi rod.agramatismus..Migluji Vas i Vasi krasnou Moncu

    OdpovědětVymazat
  6. Omlouvam se nebyl by recept na dom.korbaciky a syr?Dekuji JP

    OdpovědětVymazat