Šutrofil

úterý 4. dubna 2017

Já a moje milovaná žena toho máme hodně společného. Jednou z oněch věcí je takový podivný druh obsese. Nevím, jak to nazvat, možná by se tomu dalo říkat touha po hromadění surovin. Abychom se co nejvíc doplňovali, každý z nás ujíždí na trochu jiném materiálu - u mě je to kámen (hlavně ten plochý, z kterého se skvěle dláždí a staví) a u M. zase dřevo (a to jakékoliv, hlavně když hoří). Naše procházky lesem tedy vypadají nějak takto:

"Bože tady je krásně, co?"
"To teda jo."
"Hele toho dřeva, to je tak na dvě zimy."
"A koukni na ten placák, ten by byl super k pergole."




Následuje sled nevyhnutelných událostí:

1.) Popadám dvacetikilový kámen.
2.) Děti kroutí hlavami.
3.) Kámen házím na rameno.
4.) Žena kroutí hlavou.
5.) Táhnu kámen kilometr k autu.
6.) Kolemjdoucí kroutí hlavou.
7.) Střídám ruce a ramena.
8.) Sám kroutím hlavou.

Doma:
- horká vana
- velké balení francovky
- opojný pocit

...ale jinak jsem relativně normální! Mějte krásný den, já jdu rozcvičit ty záda...

9 komentářů :

  1. Tomáši u nás je to stejné a to je nám skoro 70let.Já valím z lesa tak škaredý hrnec,že když jdou okolo lidé tak jej schovávám za záda,muž valí pařezy,samorosty,s těma kameny jsme na tom stejně.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  2. Chachá :) manžel to má stejně, kamenů a dřeva není nikdy dost, včera si šel od souseda vyžádat šutry, co vydolovali při kopání kabelu...a navíc všude vztyčuje menhiry. Dřevo syslí a stále propočítává spotřebu. Nejste sami :D jo a místo Alpy máme kyblík s koňským gelem...

    OdpovědětVymazat
  3. U nás som ja na kamene (a jeden obrastený machom mám za muža-autík).
    A túto jar nesadím, skôr kamienkujem.
    Zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tome, úplně jste mě dnes "rozsekal na hadry" ��
    Manžel taky brečí smíchy! Jako kdybychom Vás měli před očima ��
    Diky!
    Martina z Brna

    OdpovědětVymazat
  5. Vy jste stejně správná dvojka H.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc jsem se pobavila. Mám stejné úchylky leč moji 3 mužové(syni a manžel) toto mé nadšení nesdílejí a odmítají cokoliv z lesa vláčet domů.
    Ale mám pro Vás Tome typ. Nejlepší na namožené svalstvo je krém"MUAY", který koupíte v lékárně a který mě zachránil život,když jsem sama rúčo pomlela 15kg rybízu na marmeládu a málem vypustila při tom duši. Vyzkoušejte!:):)
    Hezký večer všem:)
    Katka z Km

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem čekala, že v závěsu půjde Monika s kmenem stromu s veršem na rtech: Mraveneček v lese, těžkou kládu nese.

    OdpovědětVymazat
  8. Kdybych slabá žena nebyla,
    určitě bych chodila,
    z lesa, louky, obtěžkána,
    dřívím, klestím, kamenama.
    Protože jsem slabá žena,
    mohu přinést leda sena.

    P.S. Moc hezká obsese:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  9. Tome dobře známe.Horší je,když nějakou tu krásu objevíme na začátku cesty to jsme pak schopní to vláčet kilometry:))

    OdpovědětVymazat